Suoraan koulun jälkeen lähdettiin sitten Miran & Repe-sheltin kanssa kohti ojankoa :) päätettiin että lähdetään tänään agittelemaan, ja kokeillaan paria rataa.
Helmi meni niin upeesti, etten voinu muuta ko olla siitä ylpeä :D Kokeiltiin takaaleikkauksia, ja valssauksia + sen lisäksi vielä eteenlähettämistä, ja meni tosi hyvin. Olin odottanut paljon huonompaa varsinkin niissä takaaleikkauksissa. Eteenlähetyksissä koira saattoi mennä viisikin metriä mun edellä, kun suoraa hyppypätkää otettiin. Pitäsköhän mun juosta vähän lujempaa? :'D Maria viimeks agitreeneissä hoki sitä että mun pitää olla siellä "maalissa" samaan aikaan koiran kanssa..
Miraa neuvoin valssauksissa, takaaleikkauksissa & eteenlähetyksissä, ja Repe olikin oikein ovela niissä eteenlähetysharjoituksissa...se ei hypännytkään viimeisen esteen yli, vaan ryömi suoraan ali :') Lopulta saatiin kuitenkin se tajuamaan, että esteen yli pitää hypätä...
Tosi kivaa oli, ja ylpee olin helmistä, se toimi kuin unelma, vaikka luulikin joka hetki, että pudottelisin sille nameja maahan kun heilauttelin kättäni epähuomiossa. Kokeiltiin eteenlähetyksessä pelkkää hyppysuoraa, johon sitten lopuksi tungettiin putkikin väliin, jotta pysyisin edes jotenkin koiran vauhdissa mukana, koska putket se menee hitaammanlaisesti. Sen lisäksi kokeiltiin sellaista rataa, jossa oli hyppyjä ja kaksi putkea, siinä testattiin tuleeko koira putkesta oikeaan suuntaan ja näin. + sen lisäksi kokeiltiin sitten vielä sellaista rataa missä piti valssauksia mennä hyppyjen välissä, ja sitten eteenlähetys hyppyjen vieressä oli puomi, niin liitettiin se sitten vielä siihen eteenlähetysjuttuun mukaan ja kokeiltiin sellaistakin :) Kotiin päästessä oli koira ihan rättiväsynyt, ja Miralta kuulin, että Repekin painui heti nukkumaan.
 

Kuvat olen ottanut joko minä tai Mira :)


hyppy :)


eteenlähetyksissä vauhtia riitti.


ei se hypännykää rengasta kunnolla ko en ollu vieressä D:


kyl neki osaa vaikkei ryhmään ookkaa viel päässy reenailee ;)


Repe tykkäs agilitystä :D


eteenlähetystä, 1. vaihe = koira ryömii esteen alta


eteenlähetystä, 2. vaihe = koira ei suorita estettä kokonaan


eteenlähetystä, 3. vaihe = koira hyppää jopa esteen ylitse!