Eli lähdettiin sitten tänään ojankoon agittelemaan Miran & Repen kanssa, tarkoituksena ottaa myös parit paikallamakuut.
Melkeinpä suoraan koulun jälkeen siis lähtö, ja koira oli ihan onnessaan kun tajusi että nyt lähdetään bussilla liikenteeseen :) 734 mentiin Jokiniemeen, jossa oli tarkoitus vaihtaa 62. Ensimmäinen 62 joka tuli, oli aivan täpötäysi, mutta päätettiin sitten kuitenkin mennä sillä, päästäisiinpä ainakin nopeammin ojankoon. Seisomapaikat bussista, ja koirat säheltämässä jaloissa, ja sitten piti ihmisiä päästää vielä ulos...huhhuh. omistaja meinasi hihnan toisessa päässä lentää pariin otteeseen ikkunasta pihalle kun bussi heilui..
Lopulta me päästiin kuin päästiinkin ojankoon, ja mentiin sitten suoraa päätä treenailemaan. Helmin kanssa mentiin keppejä, ja kokeiltiin vauhtiympyrää, ja vauhtiympyrältä pussille ja renkaalle lähettämistä :) Koira meni hienosti <3 Mä ajattelin sitten myös pilata meiän keppien opetuksen kokonaan ja tättädädäää kokeiltiin kujakeppejä helmin kanssa. tahoin tietää osaako se ne, ja kyllä osas o_o oli ihan ylläri ylläri mulle. en oo varmaa ikinä nähnyt sen menevän niin hyvin keppejä mun vasemmalla puolella! oli ne kujakepit, mut oon silti toooosi tyytyväinen <3
kokeiltiin myös kontaktiesteitä, aata ja puomia, keinun kokeilu ei käynyt mulla mielessäkään, vaik olishan sitä toki voinut kanssa kokeilla.
Otettiin sitten myös parit paikallamakuut, ja koira pysy paikallaan o_O olin kyllä tosi ylpee siitä, ja Mira sai sitten räpsiä hempusta kuvia kun se makasi paikallaan. Sai sivuprofiilikuvankin siitä :) Koira ei vaan malttanut keskittyä mun katsomiseen, vaan vilkuili välillä mitä muilla kentillä tapahtui, mutta suurin osa ajasta meni mun tuijottamiseen :) Otettiin kerran myös luoksetulo, ja kyllähän sillä koiralla vauhtia riittää luoksetulossa, täyttä laukkaa mamman luokse! <3 Otettiin parit perusasennot, seuraamiset, ja tokoestettäkin kokeiltiin 3-6 kertaa, ja koiralta meinas kiinnostus loppua kesken, pitipä sitten siihen lopettaa :)
Sen jälkeen matka jatkuikin kotiin päin, ja kun 62 oltiin jokiniemeen tultu, huomasin, että hups mullahan on 2008-2009 vuoden aikatauluopasjuttu mukana... :'D olin sitten kai erehdyksessä napannut väärän aikataulun mukaan... >__< niinpä 734 ei mennytkään silloin, vaan sitä olisi saanut odotella melkeinpä 45 minuuttia, päädyttiin sitten menemään 70 kotiin, ja Miralta oli sitten matkalippu kadonnut, ja juuri kun osti uuden lipun, niin se vanhakin löytyi :'D Mira jäi vielä meiän talon lähelle 734 odottelemaan, ja meni sillä sitten kotiin, ei tarttenut niin paljoa kävellä, kun ulkona vielä kaiken lisäksi satoi :)

Laittelen tänne kuvia kunhan kerkeän :)


Repe & Hempu, otettiin pari yhteiskuvaa :)


paikallamakuuta


seuraamista......tai jotain sinne päin.