Käytiin pitkästä aikaa reeneissä, ja Helmi oli aivan energiaa täynnä.

Meni kuitenkin ihan kohtalaisen hyvin, vaikka jaakotukset meni vähän...tota joo. Helmi ei vaan halunnut lähteä mun taakse kun mä näytin siltä etten aio jatkaa sen kanssa matkaa sitten enää ;) Sille tais olla ilmiselväjuttu, että nyt pysähdytään kun mamma ei enää liiku.
Myös puomilta vähän ennen alastulokontakteja päätti hypätä alas, periaatteella "en muuten varmana mene alas asti kun mamma on tuolla kauempana", kun kokeiltiin meneekö loppuun asti jos mä olen muutaman metrin kauempana puomista, mutta meen sen kuitenkin loppuun asti. Helmi on vaan koira, jonka on pakko saada seurata mua kaikkialle, eikä se tykkää kun mä oon kauempana ja sen pitäis tehdä jotain. Mut ehkä me toikin saadaan kuntoon vielä joku kaunis päivä ;)
Ääh, pitäis lisenssi hommata, enkä yhtään tiiä uskalletaanko me mennä virallisiin tän vuoden puolella, mut jos mä kuitenkin ihan varuiks otan sen B-lisenssin..ei se oo kun 8€ kalliimpi kun C-lisenssi, samantien voi ihan hyvin ottaa sen ;)